world wrestling



لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان world wrestling و آدرس sahand19991377.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 رندی اورتن در اسمک دان این این هفته غایب بود کمپانی Wwe روز چهارشنبه اعلام کرد رندی اورتون بدلیل نقض قانون سلامتی استعدادها ی کمپانی بمدت 60 روز تعلیق شد . این برای بار دوم در کریر رندی هست که اون از این قانون تخطی میکنه ( یکبار در سال 2006) . رندی تابحال 3 بار توسط کمپانی تعلیق شده که 2 بار اون مربوط به استفاده از مواد مضر بوده . کمپانی Wwe قرارداد اون رو فسخ نکرده و رندی فقط 60 روز حق نداره کمپانی رو همراهی کنه .

قابل ذکره که برنامه سلامتی استعدادها ( Talent Wellness ) توسط Wwe در سال 2006 وضع شد که مرگ ناگهانی ادی گوئررو در ایجاد این قانون نقش مهمی داشت و کمپانی بوسیله اون متوجه میشه که استارها از چه موادی استفاده میکنند که برای بدن مضر نباشه .
رندی اورتون بدلیل استفاده از مواد برای بار دوم بمدت 2 ماه تعلیق شده . هراستاری با 3 بار مصرف کردن مواد بطور کامل از Wwe اخراج میشه اما رندی یکبار بدلیل مسائل رفتاری اخراج شده و این به این معناست اگه اون یکبار دیگه از دراگ استفاده کنه از کمپانی اخراج خواهد شد .

با توجه به اخراج 60 روزه رندی به احتمال زیاد اون هزارمین اپیزود راو رو که در تاریخ 23 جولای در زادگاهش سنت لوئیس  برگزار میشه از دست خواهد داد . تنها راهی که کمپانی میتونه اون رو برای این شو نگه داره اینه که ادعا کنه محرومیت از تاریخ 22 می شروع شده اما کمپانی قبلا اعلام کرده رندی عملا از امروز به حالت تعلیق دراومده .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ 14:30 ] [ sahand ]

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید من این وبلاگ را برای دوستداران کشتی کج ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و در آن عضو شوید در ضمن این وبلاگ شعبه دوم www.world-wrestling.co.cc است
موضوعات
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 27775
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

Top 100 Wrestling Sites on Top100Add.com - Add your Site, Boost Your Traffic!

آپلود نامحدود عکس و فایل